
Trendiraportti 2023
Kysyimme viestinnän ja median ammattilaisilta näkemyksiä siitä, miten kulunut vuosi on sujunut medioiden, viestinnän ja PR:n näkövinkkelistä – mikä yllätti, kiinnosti tai jäi erityisesti mieleen. Lisäksi asiantuntijamme kertovat, miltä heidän oma alansa näyttää vuonna 2023.

Cision Nordic PR Handbook

Cision State of the Media 2022

Nordic PR Handbook – Islanti – Fridjon Fridjonsson
Podcast -sarjamme Nordic PR Handbook viimeisenä maana on Islanti, jossa vieraanamme on KOM Consultingin arvostettu Fridjon Fridjonsson. Kuuntele, mitä erikoista Islannin mediakentässä on, miten sinun kannattaa mukauttaa viestintääsi siihen […]

Cision lanseeraa uuden ESG-palvelukokonaisuuden
Cision laajentaa palveluvalikoimaansa ESG-viestintään (Environmental, Social, Governance) tarkoitetulla palveluilla. Uusi palvelukokonaisuus perustuu Cisionin kunnianhimoiseen tavoitteeseen antaa yrityksille mahdollisuus sitouttaa kohdeyleisönsä […]

Listayhtiöt ja vihreä siirtymä"
Minna Korpi, Director, Global Listing Services, NasdaqVieraskynä Nasdaqin pohjoismaisille markkinapaikoille listattiin viime vuonna yhteensä 207 uutta yhtiötä, mikä oli ennätysvuosi […]

Digimarkkinoinnin trendit 2022
Pyysimme Falcon.ion yhteisö- ja tapahtumajohtajaa Dino Kuckovicia kertomaan, mitä hän ja Falcon pitävät kuumimpina digimarkkinoinnin trendeinä vuonna 2022. Miltä vuosi 2021 näytti PR:n, viestinnän, sosiaalisen median ja/tai […]

PR-käsikirja: “Suomalainen mediakenttä liikkuu pienissä ympyröissä”
Suomen mediakenttä on pieni, mutta sillä on suuri vaikutus yhteiskuntaan. Miten kansainvälisten yritysten kannattaisi tavoittaa suomalaiset toimittajat uutisillaan? Saimme hyviä […]

Pandoran laboratoriomenetelin valmistettujen timanttien medianäkyvyys

Nordic PR Handbook – Finland – Ville Blåfield
Neliosaisen adventtikalenterimme viimeinen luukku on nyt auki! Viimeinen vieraamme on kotimainen. Milttonin johtaja Ville Blåfield kertoo meille suomen mediakentästä ja […]

Nordic PR Handbook – Denmark – Rasmus Kristensen
Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa puhutaan siitä, miten viestintää tehdään […]

Nordic PR Handbook – Norway – Petter Gjelsnes
Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa puhutaan siitä, miten viestintää tehdään […]

Nordic PR Handbook – Sweden – Marianne Ahlgren
Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Paljastamme jo näin etukäteen, että joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa […]

The 2021 Global Comms Report

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen
PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen Oikeiden toimittajakontaktien valitseminen on olennaisen tärkeää onnistuneen viestintäkampanjan kannalta, mutta liian monet ammattilaiset väittävät, että heiltä puuttuvat tällä hetkellä […]

IAA Mobility 2021: Uusi konsepti - uusia ideoita

Onnistu hakukoneoptimoinnissa

Tiedätkö mitä brändistäsi puhutaan?
Viestintätyön vaikuttavuuden mittaaminen ja systemaattinen arviointi on ollut yksi viestinnän suurimmista haasteista jo pitkään. Kattava mediaseuranta antaa vankan perustan tälle […]

Vähemmän spämmiä, enemmän dataa ja tiedotteita – näitä asioita toimittajat kaipaavat viestijöiltä
Vuoden 2021 State of the Media –tutkimus paljastaa muutoksen suomalaistoimittajien työoloissa. Viimeisen vuoden aikana henkilöstövaje ja resurssien puute ovat nousseet […]

State of the Media 2021 – Suomen tulokset

State of the media 2021

IR trendit ja haasteet vuodelle 2021

State of Investor Relations 2021

Laura Lindholm: Mitä jokaisen pohjoismaisen pörssiyhtiön pitäisi tietää Gamestop-ilmiöstä
Laura Lindholm neuvoo Milttonilla yhtiöitä kriittisissä viestintätilanteissa, jotka usein liittyvät pääomamarkkinatransaktioihin tai sijoittajasuhteisiin. Tämäkin teksti perustuu keskusteluun, johon osallistui myös […]

Nadin Vernon kertoo Cisionin kansainvälisistä Insights-palveluista
Yrityksillä on yhä useammin tarvetta osoittaa viestinnän merkitys ja vaikutukset organisaatiolle. Analyysipalveluiden avulla pystytään tekemään tietoon pohjautuvia päätöksiä, sekä operatiivisella […]