Ajattelemalla kehität sijoittajasuhteita myös kesällä
kesäk. 28, 2022

Ajattelemalla kehität sijoittajasuhteita myös kesällä

Hyvän sijoittajatarinan tunnistaa siitä, että sen voi kertoa yhtä hyvin numeroin kuin sanoin. Tärkeintä on, että sijoittajatarinan rakennuspalikat ovat totta ja itse tarina uskottava, houkutteleva ja yhtiölle yksilöllinen. Lue lisää Mikko Merisaaren IR-kesäkoulun vinkkejä.

Miten sosiaalinen media on muuttanut PR-kenttää?
toukok. 31, 2019

Miten sosiaalinen media on muuttanut PR-kenttää?

Sosiaalista mediaa käyttää maailmanlaajuisesti yli 3,4 miljardia ihmistä. Siksi ei ole mikään ihme, että se on muuttanut suuresti myös viestintää […]

Mitä journalistit odottavat viestijöiltä?
toukok. 21, 2019

Mitä journalistit odottavat viestijöiltä?

Toimittajien ja viestinnän ammattilaisten välinen yhteistyö on parhaimmillaan molempia osapuolia hyödyttävää. Viestinnän ammattilaiset tarjoavat toimittajille juttuaiheita ja sisältöideoita sekä asiantuntijalausuntoja […]

State of the media 2019 - raportti
toukok. 15, 2019

State of the media 2019 - raportti

Menestyksen mittaaminen sosiaalisessa mediassa
toukok. 14, 2019

Menestyksen mittaaminen sosiaalisessa mediassa

Sosiaalisessa mediassa viestiminen on lähes kaikille yrityksille jo arkipäivää. Monella yrityksellä on tarkasti määritelty some-strategia sisältökalentereineen, toiset päivittelevät some-kanaviaan epäsäännöllisen […]

Kuinka tiedote läpi mediassa? 5 vinkkiä parempaan yhteistyöhön toimittajien kanssa
toukok. 07, 2019

Kuinka tiedote läpi mediassa? 5 vinkkiä parempaan yhteistyöhön toimittajien kanssa

Tiedottajan ja viestijän tavoitteena on usein saada yritykselle tärkeä ja positiivinen uutinen leviämään mahdollisimman laajalle mediassa. Siksi asiasta halutaan tiedottaa. […]

Pienen yrityksen viestintä – kuinka viestiä tehokkaasti rajallisilla resursseilla?
toukok. 02, 2019

Pienen yrityksen viestintä – kuinka viestiä tehokkaasti rajallisilla resursseilla?

Laajat viestintästrategiat, tiedottamisen vuosikello ja sisältömarkkinointitiimi. Kun puhutaan yritysviestinnästä, oletetaan usein yrityksen käytössä olevan vähintään kokonaisen viestintätiimin verran henkilöstöä vastaamassa […]

Pitchaatko sähköpostitse? Näiden vinkkien avulla viestisi huomataan
huhtik. 23, 2019

Pitchaatko sähköpostitse? Näiden vinkkien avulla viestisi huomataan

Sähköposti on osa lähes jokaisen toimittajan, vaikuttajan ja viestijän työpäivää. Se onkin yksi tärkeimmistä viestintäkanavista ja esimerkiksi toimittajiin kannattaa useimmiten […]

Mediaseuranta avuksi viestinnän suunnittelussa
huhtik. 16, 2019

Mediaseuranta avuksi viestinnän suunnittelussa

Mediaseuranta on tärkeä osa yrityksen maineenhallintaa ja strategista viestintää. Se tarjoaa tärkeää tietoa paitsi viestintätiimille myös markkinoinnille ja yrityksen johdolle. […]

Kriisiviestintä – miksi sitä kannattaa suunnitella?
huhtik. 09, 2019

Kriisiviestintä – miksi sitä kannattaa suunnitella?

Sosiaalisen median aikakaudella erilaiset somekohut ja -kriisit ovat tulleet monelle markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiselle tutuiksi. Silti varautuminen kriisitilanteisiin on useimmissa […]

Mikä on paras aika lähettää lehdistötiedote?
huhtik. 02, 2019

Mikä on paras aika lähettää lehdistötiedote?

Viestinnän ammattilaisena haluat maksimoida yrityksesi viestien keräämän medianäkyvyyden. Hyvien mediasuhteiden rakentaminen ja ylläpito on tärkeä osa ansaitun näkyvyyden hallintaa, mutta […]

Näin rakennat hyvät suhteet mediaan ja saat viestillesi näkyvyyttä
maalisk. 26, 2019

Näin rakennat hyvät suhteet mediaan ja saat viestillesi näkyvyyttä

Hyvät ja luottamukselliset suhteet mediaan ovat vaalimisen arvoisia. Jos olet oman alasi asiantuntija tai jos yrityksesi on markkinajohtaja toimialallaan, sinulla […]

Vaikuttajamarkkinointi – kuinka päästä alkuun?
maalisk. 20, 2019

Vaikuttajamarkkinointi – kuinka päästä alkuun?

Vaikuttajamarkkinointi on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti, eikä se näillä näkymin ole jäämässä pelkäksi ohimeneväksi trendiksi. Yhä useammat yritykset ovat ottaneet […]

Näin kirjoitat tehokkaan lehdistötiedotteen
maalisk. 14, 2019

Näin kirjoitat tehokkaan lehdistötiedotteen

Lehdistötiedote on yritysviestinnän ja tiedottamisen kulmakivi, josta hyötyvät parhaassa tapauksessa kaikki osapuolet. Toimittajat saavat tiedotteista juttuideoita suoraan sähköpostiinsa ja yritykset […]

Vinkkejä lehdistötiedotteen kirjoittamiseen
maalisk. 13, 2019

Vinkkejä lehdistötiedotteen kirjoittamiseen

Vaalivaikuttamisen paikka on nyt – politiikan supervuosi on alkanut
helmik. 13, 2019

Vaalivaikuttamisen paikka on nyt – politiikan supervuosi on alkanut

Vuosi 2019 on politiikan supervuosi. Luvassa ovat eduskuntavaalit, europarlamenttivaalit, Suomen EU-puheenjohtajuuskausi ja mahdolliset maakuntavaalit. Puolueet ja ehdokkaat viimeistelevät parhaillaan kuumeisesti […]

Nyt myös tubettajat Cisionin Mediatietokannassa
tammik. 29, 2019

Nyt myös tubettajat Cisionin Mediatietokannassa

Olemme ylpeitä siitä, että me täällä Cisionilla ylläpidämme Suomen suurinta mediatietokantaa. Sen sisältämät yhteyshenkilöt on luokiteltu paikallisiksi, alueellisiksi ja valtakunnallisiksi kontakteiksi. […]

Uuden maajohtajan terveiset – Sanna Kurkela
tammik. 29, 2019

Uuden maajohtajan terveiset – Sanna Kurkela

Olen työskennellyt markkinointiviestinnän parissa jo toistakymmentä vuotta ja minulla on varmastikin ollut kunnia tavata useita teistä matkani aikana. Työurallani olen […]

Rekry: Customer Support Agent
tammik. 28, 2019

Rekry: Customer Support Agent

Haku on päättynyt. Cision on maailman johtava viestinnän ohjelmistotalo. Autamme viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia sekä luomaan että mittaamaan medianäkyvyyttä. Palveluvalikoimamme […]