Ajattelemalla kehität sijoittajasuhteita myös kesällä
kesäk. 28, 2022

Ajattelemalla kehität sijoittajasuhteita myös kesällä

Hyvän sijoittajatarinan tunnistaa siitä, että sen voi kertoa yhtä hyvin numeroin kuin sanoin. Tärkeintä on, että sijoittajatarinan rakennuspalikat ovat totta ja itse tarina uskottava, houkutteleva ja yhtiölle yksilöllinen. Lue lisää Mikko Merisaaren IR-kesäkoulun vinkkejä.

Analyysi vuoden 2022 World Economic Forumin mediatrendeistä
elok. 16, 2022

Analyysi vuoden 2022 World Economic Forumin mediatrendeistä

World Economic Forum järjestettiin Davosissa 2022 ensimmäistä kertaa pandemian alkamisen jälkeen.

Uutisankka vai uutinen vankka: journalismin uskottavuus on puhuttanut jo yli vuosisadan ajan
elok. 11, 2022

Uutisankka vai uutinen vankka: journalismin uskottavuus on puhuttanut jo yli vuosisadan ajan

Journalistit ovat taistelleet yleisönsä luottamuksesta jo pitkään: osa kokee, että journalistit ovat menettäneet niin uskottavuutensa kuin puolueettomuutensa kokonaan. Pohjimmiltaan toimittajan tehtävä̈ on säilynyt samana kuin aina ennenkin, raportoida tosiasioista objektiivisesti ja perusteellisesti. Millaisia ovat journalistien tänä päivänä kohtaamat haasteet?

Viisi vinkkiä parempaan pitchaukseen – näin saat viestisi läpi!
kesäk. 29, 2022

Viisi vinkkiä parempaan pitchaukseen – näin saat viestisi läpi!

Vuodatat sydänveresi tiedotteeseen. Odotat kärsivällisestitoimittajan tarttuvan tarjoamaasi aiheeseen, mutta mitään ei kuulu. Tiedote on vain kadonnut bittiavaruuteen ilman vastauksia. Kuulostaako tutulta?

Cision State of the Media 2022 Finland Edition
kesäk. 22, 2022

Cision State of the Media 2022 Finland Edition

State of the Media 2022: Suomalaiset viestintäammattilaiset ovat tottuneita viestimään tiedotteiden avulla – ja myös journalistit arvostavat tiedotetta uutisten lähteenä. Cisionin jo 13. kertaa toteutetun 2022 State of the Media -tutkimuksen mukaan tiedotteet ovat arvostetuimpia viestintätapoja toimittajien ja viestintäammattilaisten välillä. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa journalismin trendejä ja selvittää, millaista yhteistyö toimittajien ja viestinnän ammattilaisten välillä tehokkaimmillaan ja tuottavimmillaan on.

Maailma ei pärjää ilman metalleja ja mineraaleja – millaisin keinoin Metso Outotec panostaa vastuullisuuteen?
toukok. 17, 2022

Maailma ei pärjää ilman metalleja ja mineraaleja – millaisin keinoin Metso Outotec panostaa vastuullisuuteen?

Moni meistä ei tule ajatelleeksi, että arkemme pyörii kaivostoiminnan ja -teknologian avulla. Tämän päivän teknologiantäyteinen maailma ei toimisi ilman erilaisia […]

Cision State of the Media 2022
toukok. 05, 2022

Cision State of the Media 2022

Cision Nordic PR Handbook
toukok. 05, 2022

Cision Nordic PR Handbook

Nordic PR Handbook – Islanti – Fridjon Fridjonsson
toukok. 05, 2022

Nordic PR Handbook – Islanti – Fridjon Fridjonsson

Podcast -sarjamme Nordic PR Handbook viimeisenä maana on Islanti, jossa vieraanamme on KOM Consultingin arvostettu Fridjon Fridjonsson.  Kuuntele, mitä erikoista Islannin mediakentässä on, miten sinun kannattaa mukauttaa viestintääsi siihen […]

Cision lanseeraa uuden ESG-palvelukokonaisuuden
maalisk. 30, 2022

Cision lanseeraa uuden ESG-palvelukokonaisuuden

Cision laajentaa palveluvalikoimaansa ESG-viestintään (Environmental, Social, Governance) tarkoitetulla palveluilla. Uusi palvelukokonaisuus perustuu Cisionin kunnianhimoiseen tavoitteeseen antaa yrityksille mahdollisuus sitouttaa kohdeyleisönsä […]

Listayhtiöt ja vihreä siirtymä"
maalisk. 04, 2022

Listayhtiöt ja vihreä siirtymä"

Minna Korpi, Director, Global Listing Services, NasdaqVieraskynä Nasdaqin pohjoismaisille markkinapaikoille listattiin viime vuonna yhteensä 207 uutta yhtiötä, mikä oli ennätysvuosi […]

Digimarkkinoinnin trendit 2022
helmik. 10, 2022

Digimarkkinoinnin trendit 2022

Pyysimme Falcon.ion yhteisö- ja tapahtumajohtajaa Dino Kuckovicia kertomaan, mitä hän ja Falcon pitävät kuumimpina digimarkkinoinnin trendeinä vuonna 2022.  Miltä vuosi 2021 näytti PR:n, viestinnän, sosiaalisen median ja/tai […]

PR-käsikirja: “Suomalainen mediakenttä liikkuu pienissä ympyröissä”
helmik. 09, 2022

PR-käsikirja: “Suomalainen mediakenttä liikkuu pienissä ympyröissä”

Suomen mediakenttä on pieni, mutta sillä on suuri vaikutus yhteiskuntaan. Miten kansainvälisten yritysten kannattaisi tavoittaa suomalaiset toimittajat uutisillaan? Saimme hyviä […]

Pandoran laboratoriomenetelin valmistettujen timanttien medianäkyvyys
tammik. 18, 2022

Pandoran laboratoriomenetelin valmistettujen timanttien medianäkyvyys

Nordic PR Handbook – Finland – Ville Blåfield
jouluk. 17, 2021

Nordic PR Handbook – Finland – Ville Blåfield

Neliosaisen adventtikalenterimme viimeinen luukku on nyt auki! Viimeinen vieraamme on kotimainen. Milttonin johtaja Ville Blåfield kertoo meille suomen mediakentästä ja […]

Nordic PR Handbook – Denmark – Rasmus Kristensen
jouluk. 12, 2021

Nordic PR Handbook – Denmark – Rasmus Kristensen

Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa puhutaan siitä, miten viestintää tehdään […]

Nordic PR Handbook – Norway – Petter Gjelsnes
jouluk. 05, 2021

Nordic PR Handbook – Norway – Petter Gjelsnes

Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa puhutaan siitä, miten viestintää tehdään […]

Nordic PR Handbook – Sweden – Marianne Ahlgren
marrask. 28, 2021

Nordic PR Handbook – Sweden – Marianne Ahlgren

Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Paljastamme jo näin etukäteen, että joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa […]

The 2021 Global Comms Report
marrask. 10, 2021

The 2021 Global Comms Report

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen
lokak. 26, 2021

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen  Oikeiden toimittajakontaktien valitseminen on olennaisen tärkeää onnistuneen viestintäkampanjan kannalta, mutta liian monet ammattilaiset väittävät, että heiltä puuttuvat tällä hetkellä […]

IAA Mobility 2021: Uusi konsepti - uusia ideoita
lokak. 26, 2021

IAA Mobility 2021: Uusi konsepti - uusia ideoita

Onnistu hakukoneoptimoinnissa
elok. 16, 2021

Onnistu hakukoneoptimoinnissa

Tiedätkö mitä brändistäsi puhutaan?
elok. 10, 2021

Tiedätkö mitä brändistäsi puhutaan?

Viestintätyön vaikuttavuuden mittaaminen ja systemaattinen arviointi on ollut yksi viestinnän suurimmista haasteista jo pitkään. Kattava mediaseuranta antaa vankan perustan tälle […]

Vähemmän spämmiä, enemmän dataa ja tiedotteita – näitä asioita toimittajat kaipaavat viestijöiltä
kesäk. 30, 2021

Vähemmän spämmiä, enemmän dataa ja tiedotteita – näitä asioita toimittajat kaipaavat viestijöiltä

Vuoden 2021 State of the Media –tutkimus paljastaa muutoksen suomalaistoimittajien työoloissa. Viimeisen vuoden aikana henkilöstövaje ja resurssien puute ovat nousseet […]

State of the Media 2021 – Suomen tulokset
kesäk. 22, 2021

State of the Media 2021 – Suomen tulokset