Mediajulkisuuden voimakas lisääntyminen, Zelenskyn osallistuminen ja jonkin verran negatiivista julkisuutta. Näin kertoo Cision Insightsin media-analyysi Davosissa järjestettävästä Maailman talousfoorumista. Lataa koko raportti ja lue lisää siitä, miten yritykset voivat parhaiten osallistua suurtapahtumiin.

 

Cisionin media-analyysi kertoo, miten tiedotusvälineet raportoivat tapahtumasta ja mikä sitouttaa esimerkiksi sosiaalisessa mediassa suurtapahtumien ympärillä. Tässä raportissa analysoidaan tuhansia artikkeleita ja sosiaalisen median viestejä Maailman talousfoorumista, joka järjestettiin tammikuussa Davosissa, Sveitsissä.  

 

Yksi analyysin johtopäätös on, että medianäkyvyys oli huomattavasti suurempaa kuin pandemiavuosina. Mistä tämä johtuu selviää raportista, kuten esimerkiksi myös:  

 

  • mitkä asiat saivat eniten huomiota tiedotusvälineissä
 
  • mitkä yritykset sitoutuivat eniten 
 
  • kielteisen ja myönteisen julkisuuden osuus 
 
  • ketkä muut henkilöt kuin Zelensky saivat eniten näkyvyyttä

 

  • suositukset viestijöille tapahtumiin osallistumisesta 

 

Lataa raportti täältä.

Virheellinen tieto? Tyhjennä lomake.

Täyttämällä lomakkeen hyväksyt, että Cision voi käyttää tietojasi markkinointiviestintään (uutiskirjeet, webinaarikutsut, tapahtumakutsut, tuotetiedot ja koulutusmateriaalit). Lisätietoja saat lukemalla tietosuojaselosteemme.