Media Coffee -sarjassamme haastattelemme johtavien organisaatioiden toimittajia eri puolilta maailmaa selvittääksemme parhaat tavat kommunikoida median kanssa. 

Tässä haastattelussa kuulemme ANI:n multimedia- ja myyntipäällikkö Sanjay Mehraa Intian mediakentästä ja saamme hänen parhaat vinkkinsä PR-ammattilaisille, ollessaan tekemisissä alueen toimittajien kanssa.

Vuonna 1971 perustettu ANI (Asian News International) on Etelä-Aasian johtava uutistoimisto, joka tuottaa sisältöä verkkoon, televisioon ja sanomalehtiin. Sillä on yli 100 toimistoa Intiassa ja eri puolilla maailmaa. 

ANI:n Sanjay Mehran neljä suositusta:

  • Kirjoita lehdistötiedote kuin se olisi uutisartikkeli ja vältä liikaa adjektiiveja ja mainostavaa sisältöä
  • Autenttisuus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, joita ANI ottaa huomioon lehdistötiedotteita tarkastellessaan
  • Paras tapa seurata toimittajien yhteydenottoja on sähköpostitse
  • Yritä lähettää lehdistötiedotteet työaikana, jolloin toimittajat todennäköisemmin näkevät sen ja kiinnittävät siihen huomiota
Haluatko tehdä PR-työtäsi myös kansainvälisesti?

➡️ PR Newswire - Lähetä uutisesi toimittajille ja vaikuttajille ympäri maailmaa

 


Haastatteluun osallistuneet: