Ajattelemalla kehität sijoittajasuhteita myös kesällä
kesäk. 28, 2022

Ajattelemalla kehität sijoittajasuhteita myös kesällä

Hyvän sijoittajatarinan tunnistaa siitä, että sen voi kertoa yhtä hyvin numeroin kuin sanoin. Tärkeintä on, että sijoittajatarinan rakennuspalikat ovat totta ja itse tarina uskottava, houkutteleva ja yhtiölle yksilöllinen. Lue lisää Mikko Merisaaren ...

Maailma ei pärjää ilman metalleja ja mineraaleja – millaisin keinoin Metso Outotec panostaa vastuullisuuteen?
toukok. 17, 2022

Maailma ei pärjää ilman metalleja ja mineraaleja – millaisin keinoin Metso Outotec panostaa vastuullisuuteen?

Moni meistä ei tule ajatelleeksi, että arkemme pyörii kaivostoiminnan ja -teknologian avulla. Tämän päivän teknologiantäyteinen maailma ei toimisi ilman erilaisia […]

Nordic PR Handbook – Islanti – Fridjon Fridjonsson
toukok. 05, 2022

Nordic PR Handbook – Islanti – Fridjon Fridjonsson

Podcast -sarjamme Nordic PR Handbook viimeisenä maana on Islanti, jossa vieraanamme on KOM Consultingin arvostettu Fridjon Fridjonsson.  Kuuntele, mitä erikoista Islannin mediakentässä on,...

Cision lanseeraa uuden ESG-palvelukokonaisuuden
maalisk. 30, 2022

Cision lanseeraa uuden ESG-palvelukokonaisuuden

Cision laajentaa palveluvalikoimaansa ESG-viestintään (Environmental, Social, Governance) tarkoitetulla palveluilla. Uusi palvelukokonaisuus perustuu Cisionin kunnianhimoiseen tavoitteeseen antaa yrityksille mahdollisuus sitouttaa kohdeyleisönsä...

Listayhtiöt ja vihreä siirtymä"
maalisk. 04, 2022

Listayhtiöt ja vihreä siirtymä"

Minna Korpi, Director, Global Listing Services, NasdaqVieraskynä Nasdaqin pohjoismaisille markkinapaikoille listattiin viime vuonna yhteensä 207 uutta yhtiötä, mikä oli ennätysvuosi […]

Digimarkkinoinnin trendit 2022
helmik. 10, 2022

Digimarkkinoinnin trendit 2022

Pyysimme Falcon.ion yhteisö- ja tapahtumajohtajaa Dino Kuckovicia kertomaan, mitä hän ja Falcon pitävät kuumimpina digimarkkinoinnin trendeinä vuonna 2022.  Miltä vuosi 2021 näytti PR:n, viestinnän, sosiaalisen median ja/tai...

PR-käsikirja: “Suomalainen mediakenttä liikkuu pienissä ympyröissä”
helmik. 09, 2022

PR-käsikirja: “Suomalainen mediakenttä liikkuu pienissä ympyröissä”

Suomen mediakenttä on pieni, mutta sillä on suuri vaikutus yhteiskuntaan. Miten kansainvälisten yritysten kannattaisi tavoittaa suomalaiset toimittajat uutisillaan? Saimme hyviä […]

Pandoran laboratoriomenetelin valmistettujen timanttien medianäkyvyys
tammik. 18, 2022

Pandoran laboratoriomenetelin valmistettujen timanttien medianäkyvyys

Nordic PR Handbook – Finland – Ville Blåfield
jouluk. 17, 2021

Nordic PR Handbook – Finland – Ville Blåfield

Neliosaisen adventtikalenterimme viimeinen luukku on nyt auki! Viimeinen vieraamme on kotimainen. Milttonin johtaja Ville Blåfield kertoo meille suomen mediakentästä ja […]

Nordic PR Handbook – Denmark – Rasmus Kristensen
jouluk. 12, 2021

Nordic PR Handbook – Denmark – Rasmus Kristensen

Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa puhutaan siitä, miten viestintää tehdään […]

Nordic PR Handbook – Norway – Petter Gjelsnes
jouluk. 05, 2021

Nordic PR Handbook – Norway – Petter Gjelsnes

Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa puhutaan siitä, miten viestintää tehdään […]

Nordic PR Handbook – Sweden – Marianne Ahlgren
marrask. 28, 2021

Nordic PR Handbook – Sweden – Marianne Ahlgren

Cision Finlandin tämänvuotinen joululahja tulee tällä kertaa pienen adventtikalenterin muodossa. Paljastamme jo näin etukäteen, että joululahjamme koostuu neljästä podcastista, joissa […]

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen
lokak. 26, 2021

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen

PR-kampanjaan sopivan mediakontaktilistan rakentaminen  Oikeiden toimittajakontaktien valitseminen on olennaisen tärkeää onnistuneen viestintäkampanjan kannalta, mutta liian monet ammattilaiset väittävät, että heiltä puuttuvat ...

Tiedätkö mitä brändistäsi puhutaan?
elok. 10, 2021

Tiedätkö mitä brändistäsi puhutaan?

Viestintätyön vaikuttavuuden mittaaminen ja systemaattinen arviointi on ollut yksi viestinnän suurimmista haasteista jo pitkään. Kattava mediaseuranta antaa vankan perustan tälle […]

Vähemmän spämmiä, enemmän dataa ja tiedotteita – näitä asioita toimittajat kaipaavat viestijöiltä
kesäk. 30, 2021

Vähemmän spämmiä, enemmän dataa ja tiedotteita – näitä asioita toimittajat kaipaavat viestijöiltä

Vuoden 2021 State of the Media –tutkimus paljastaa muutoksen suomalaistoimittajien työoloissa. Viimeisen vuoden aikana henkilöstövaje ja resurssien puute ovat nousseet […]

Laura Lindholm: Mitä jokaisen pohjoismaisen pörssiyhtiön pitäisi tietää Gamestop-ilmiöstä
maalisk. 04, 2021

Laura Lindholm: Mitä jokaisen pohjoismaisen pörssiyhtiön pitäisi tietää Gamestop-ilmiöstä

Laura Lindholm neuvoo Milttonilla yhtiöitä kriittisissä viestintätilanteissa, jotka usein liittyvät pääomamarkkinatransaktioihin tai sijoittajasuhteisiin. Tämäkin teksti perustuu keskusteluun, johon osallistui myös […]

Nadin Vernon kertoo Cisionin kansainvälisistä Insights-palveluista
jouluk. 01, 2020

Nadin Vernon kertoo Cisionin kansainvälisistä Insights-palveluista

Yrityksillä on yhä useammin tarvetta osoittaa viestinnän merkitys ja vaikutukset organisaatiolle. Analyysipalveluiden avulla pystytään tekemään tietoon pohjautuvia päätöksiä, sekä operatiivisella […]

Joe Coveney kertoo OTC-kaupankäynnistä ja cross border tradingistä
marrask. 23, 2020

Joe Coveney kertoo OTC-kaupankäynnistä ja cross border tradingistä

OTC-kaupankäynti (Over-the-Counter) viittaa osakkeiden myyntiprosessiin, jota esimerkiksi pohjoismaiset pörssiyhtiöt voivat hyödyntää, vaikkei niitä olisikaan listattu mihinkään viralliseen pörssiin, kuten esimerkiksi […]

Mitä sijoittajaviestijän tulisi tietää ESEF-raportointimuodosta ja sen voimaantulosta?
marrask. 23, 2020

Mitä sijoittajaviestijän tulisi tietää ESEF-raportointimuodosta ja sen voimaantulosta?

Uusi yhtenäinen sähköinen raportointimuoto eli ESEF vaikuttaa sijoittajaviestintää hoitavien asiantuntijoiden työhön mahdollisesti jo vuoden 2020 tilinpäätöksestä alkaen. Koronapandemian vuoksi voimaantuloa […]

Maria Leijon: Näin päivitämme mediatietokantaamme
lokak. 27, 2020

Maria Leijon: Näin päivitämme mediatietokantaamme

Käyttämällä maakohtaisia mediatietokantoja tavoitat haluamasi vastaanottajat kohdemaassasi. Cisionilla paikallisten tutkimustiimien luomat tietokannat yhdistetään yhdeksi maailmanlaajuiseksi mediatietokannaksi. Näin saat globaalin kattavuuden...

Kansainvälistä näkyvyyttä tiedotteelle Wire-jakeluiden avulla
lokak. 26, 2020

Kansainvälistä näkyvyyttä tiedotteelle Wire-jakeluiden avulla

Lehdistö- ja pörssitiedotteet pitävät yhä pintansa, mutta maailmalla yhä useammat yritykset hakevat näkyvyyttä Wire-jakeluilla, jotka ovat suora väylä maailman johtavien […]

“Vahva sijoittajatarina uskaltaa porautua myös haasteisiin”
lokak. 26, 2020

“Vahva sijoittajatarina uskaltaa porautua myös haasteisiin”

Koronakriisin ja epävarmuuden aikoina moni yritys on keskittynyt viestinnässään lähinnä kriisin hallintaan ja muutoksista tiedottamiseen. Epävarmuuden pitkittyessä ja yhtiöiden siirtyessä […]

Tommi Järvenpää: ”On tärkeää pitää aktiviteettitaso korkealla, kun viestitään pääomamarkkinoille”
syysk. 29, 2020

Tommi Järvenpää: ”On tärkeää pitää aktiviteettitaso korkealla, kun viestitään pääomamarkkinoille”

Erilaiset lait ja rajoitukset ovat muuttaneet sijoittajasuhdeviestijöiden arjen ja näyttää siltä, että osa uusista käytännöistä on tullut jäädäkseen. Kysyimme vastavalitulta […]

Elina Melgin: “Viestijän työ on entistä vaativampaa”
syysk. 22, 2020

Elina Melgin: “Viestijän työ on entistä vaativampaa”

Olemme palanneet uudennäköiseen arkeen ja kesäloma tuntuu jo kaukaiselta muistolta. Muuttunut arki vaikuttaa myös viestinnän ammattilaisten elämään. Kysyimme Fil.tri Elina […]

“Nyt jos koskaan on hyvä muistaa, että sijoittajaviestintä on odotusten hallintaa.”
kesäk. 04, 2020

“Nyt jos koskaan on hyvä muistaa, että sijoittajaviestintä on odotusten hallintaa.”

Yhteiskunta on hiljalleen avautumassa koronapandemian jäljiltä, ja kriisin akuutti vaihe alkaa olla ohi. Pandemia riehuu kuitenkin edelleen maailmalla, eikä tilanne […]