
Cision State of the Media 2022 Finland Edition
State of the Media 2022: Suomalaiset viestintäammattilaiset ovat tottuneita viestimään tiedotteiden avulla – ja myös journalistit arvostavat tiedotetta uutisten lähteenä. Cisionin jo 13. kertaa toteutetun 2022 State of the Media -tutkimuksen mukaan tiedotteet ovat arvostetuimpia viestintätapoja toimittajien ja viestintäammattilaisten välillä. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa journalismin trendejä ja selvittää, millaista yhteistyö toimittajien ja viestinnän ammattilaisten välillä tehokkaimmillaan ja tuottavimmillaan on.

Vältä näitä sudenkuoppia IR-viestinnässä
Nykyisten ja potentiaalisten sijoittajien kanssa kommunikoitaessa on otettava huomioon monta asiaa. Mitä tietoja on tarpeen jakaa? Mitkä julkaisut meidän pitää valita, jotta jaamme sijoittajille olennaisia uutisia? Millä aikataululla viestitään?

Analyysi vuoden 2022 World Economic Forumin mediatrendeistä
World Economic Forum järjestettiin Davosissa 2022 ensimmäistä kertaa pandemian alkamisen jälkeen.

Cision Nordic PR Handbook

Cision State of the Media 2022

The 2021 Global Comms Report

IAA Mobility 2021: Uusi konsepti - uusia ideoita

Onnistu hakukoneoptimoinnissa

State of the Media 2021 – Suomen tulokset

State of the media 2021

IR trendit ja haasteet vuodelle 2021

State of Investor Relations 2021

12 Vinkkiä sisältöjen optimointiin

Näin rakennat vahvan suhteen toimittajiin

State of the Media 2020

Muistilista kriisiviestintään

Viestijän opas vaikuttavaan viestintään

Päivitä lehdistötiedotteesi uudelle vuosikymmenelle

10 Pitchausvinkkiä toimittajien tavoittamiseen

PR & SEO - mitä viestijän tulee tietää hakukoneoptimoinnista?
