Media Coffee -sarjassamme haastattelemme johtavien organisaatioiden toimittajia eri puolilta maailmaa selvittääksemme parhaat tavat kommunikoida median kanssa.
Tässä haastattelussa kuulemme ANI:n multimedia- ja myyntipäällikkö Sanjay Mehraa Intian mediakentästä ja saamme hänen parhaat vinkkinsä PR-ammattilaisille, ollessaan tekemisissä alueen toimittajien kanssa.
Vuonna 1971 perustettu ANI (Asian News International) on Etelä-Aasian johtava uutistoimisto, joka tuottaa sisältöä verkkoon, televisioon ja sanomalehtiin. Sillä on yli 100 toimistoa Intiassa ja eri puolilla maailmaa.
ANI:n Sanjay Mehran neljä suositusta:
- Kirjoita lehdistötiedote kuin se olisi uutisartikkeli ja vältä liikaa adjektiiveja ja mainostavaa sisältöä
- Autenttisuus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, joita ANI ottaa huomioon lehdistötiedotteita tarkastellessaan
- Paras tapa seurata toimittajien yhteydenottoja on sähköpostitse
- Yritä lähettää lehdistötiedotteet työaikana, jolloin toimittajat todennäköisemmin näkevät sen ja kiinnittävät siihen huomiota
Haluatko tehdä PR-työtäsi myös kansainvälisesti?
➡️ PR Newswire - Lähetä uutisesi toimittajille ja vaikuttajille ympäri maailmaa
Haastatteluun osallistuneet:
