Uutta

Viestintätyön vaikuttavuuden mittaaminen ja systemaattinen arviointi on ollut yksi viestinnän suurimmista haasteista jo pitkään. Kattava mediaseuranta antaa vankan perustan tälle […]

Sanna Kurkela - 10/08/2021

Vuoden 2021 State of the Media –tutkimus paljastaa muutoksen suomalaistoimittajien työoloissa. Viimeisen vuoden aikana henkilöstövaje ja resurssien puute ovat nousseet […]

Sanna Kurkela - 30/06/2021

Added page for deployment 7.15.0

Marketing Ops - 10/06/2021

Laura Lindholm neuvoo Milttonilla yhtiöitä kriittisissä viestintätilanteissa, jotka usein liittyvät pääomamarkkinatransaktioihin tai sijoittajasuhteisiin. Tämäkin teksti perustuu keskusteluun, johon osallistui myös […]

Guest Contributor - 04/03/2021

Kuinka viestit tehokkaasti taloudellisista asioista muille kuin taloustieteilijöille ja mikä rooli kommunikaatiolla on sijoittajasuhteissa ja talousviestinnässä? Magnus Bild on toiminut […]

Oskar Larsson - 18/02/2021

Yrityksillä on yhä useammin tarvetta osoittaa viestinnän merkitys ja vaikutukset organisaatiolle. Analyysipalveluiden avulla pystytään tekemään tietoon pohjautuvia päätöksiä, sekä operatiivisella […]

Sanna Kurkela - 01/12/2020

OTC-kaupankäynti (Over-the-Counter) viittaa osakkeiden myyntiprosessiin, jota esimerkiksi pohjoismaiset pörssiyhtiöt voivat hyödyntää, vaikkei niitä olisikaan listattu mihinkään viralliseen pörssiin, kuten esimerkiksi […]

Oskar Larsson - 23/11/2020

Uusi yhtenäinen sähköinen raportointimuoto eli ESEF vaikuttaa sijoittajaviestintää hoitavien asiantuntijoiden työhön mahdollisesti jo vuoden 2020 tilinpäätöksestä alkaen. Koronapandemian vuoksi voimaantuloa […]

Iida-Emilia Lehtonen - 23/11/2020

Käyttämällä maakohtaisia mediatietokantoja tavoitat haluamasi vastaanottajat kohdemaassasi. Cisionilla paikallisten tutkimustiimien luomat tietokannat yhdistetään yhdeksi maailmanlaajuiseksi mediatietokannaksi. Näin saat globaalin kattavuuden paikallisella tarkkuudella.  Kuinka mediatietokantamme pidetään ajan tasalla, […]

Sanna Kurkela - 27/10/2020

Lehdistö- ja pörssitiedotteet pitävät yhä pintansa, mutta maailmalla yhä useammat yritykset hakevat näkyvyyttä Wire-jakeluilla, jotka ovat suora väylä maailman johtavien […]

Iida-Emilia Lehtonen - 26/10/2020

Koronakriisin ja epävarmuuden aikoina moni yritys on keskittynyt viestinnässään lähinnä kriisin hallintaan ja muutoksista tiedottamiseen. Epävarmuuden pitkittyessä ja yhtiöiden siirtyessä […]

Iida-Emilia Lehtonen - 26/10/2020

Erilaiset lait ja rajoitukset ovat muuttaneet sijoittajasuhdeviestijöiden arjen ja näyttää siltä, että osa uusista käytännöistä on tullut jäädäkseen. Kysyimme vastavalitulta […]

Oskar Larsson - 29/09/2020

Olemme palanneet uudennäköiseen arkeen ja kesäloma tuntuu jo kaukaiselta muistolta. Muuttunut arki vaikuttaa myös viestinnän ammattilaisten elämään. Kysyimme Fil.tri Elina […]

Sanna Kurkela - 22/09/2020

Yhteiskunta on hiljalleen avautumassa koronapandemian jäljiltä, ja kriisin akuutti vaihe alkaa olla ohi. Pandemia riehuu kuitenkin edelleen maailmalla, eikä tilanne […]

Iida-Emilia Lehtonen - 04/06/2020

Koronakriisin akuutti vaihe on ohi, mutta monessa yrityksessä kriisi jatkuu muodossa tai toisessa vielä pitkään. Sopeuttamistoimet, uusiksi menneet ennusteet ja […]

Iida-Emilia Lehtonen - 04/06/2020