Syvällisempää näkemystä – parempia tuloksia – enemmän mahdollisuuksia.

Onko sinulla tällä hetkellä pääsy reaaliaikaiseen analyysiin, jonka avulla pystyt hallitsemaan brändiäsi, tekemään liiketoiminnallisesti tuottavia päätöksiä ja suunnittelemaan edistyksellisiä viestintästrategioita? Yhdistämällä Cisionin vuosien kokemuksen globaalista mediaseuranta-ja analyysipalveluista Brandwatchin tekoälyyn perustuvaan syvälliseen sosiaalisen median kuuntelutyökaluun, saat kaiken sen.

Cision + Brandwatch yhdistelmä antaa sinulle tietoa ja dataa siitä mitä brandistäsi, tuotteistasi, kilpailijoistasi, toimialastasi tai ihan mistä vaan sinua ja organisaatiotasi kiinnostavasta aiheesta puhutaan. Käymme läpi yli 100 miljoonaa datalähdettä, joiden avulla voit löytää syy- ja seuraussuhteita ja vaikuttajia, sekä suunnitella paremman viestintästrategian.

Uusi palvelukokonaisuutemme antaa organisaatiollesi:

· Pääsyn maailman suurimpaan kuluttajatietotarkistoon. Seuraa keskusteluja Twitterissä, Facebookissa, Instagramissa, YouTubessa, LinkedInissä, Redditissä sekä sadoissa eri online-foorumeissa ja arvostelusivustoissa.

· Helpon pääsyn jäsenneltyyn dataan. On toisinaan ylitsepääsemätöntä tehdä itse johtopäätöksiä, kun käsissäsi on tuhansia organisaatioosi ja brändeihisi liittyviä keskusteluja. Järjestelmämme avulla data jäsennellään esimerkiksi sävyn, tunteiden, aihepyörien ja lämpökarttojen mukaan; joiden perusteella voit itse tehdä helposti uusia oivalluksia.

· Reaaliaikaista tietoa minuutissa. Tekoäly auttaa sinua löytämään näkyvyyspiikit ja voit ennakoida trendejä. Kaikki tulokset näkyvät analyysiportaalissa reaaliajassa.

Oletteko valmiina kuulemaan mitä teistä puhutaan ja kasvattamaan liiketoimintaanne sen pohjalta?