Lue millä tavoin Cisionin palveluratkaisut vastaavat  koon, toimialan ja toimintaympäristön osalta erilaisten yritysten viestintätarpeisiin.

Case Tallink Silja – Näkyvyyttä räätälöidyillä medialistoilla

Tallink Silja Oy:n ulkoisen viestinnän tarpeet jakautuvat hyvin tiettyihin maakohtaisiin aiheisiin, kahta maata koskeviin liikennöintiuutisiin ja koko konsernia koskeviin aiheisiin. Lisäksi yhtiö edustaa myös kahta tunnettua brändiä: Tallinkia ja Silja Linea.

Lue miten yhtiö ratkaisee viestinnän haasteet käyttämällä räätälöityjä medialistoja!

Case Happy Socks – näin sisältömarkkinointi lisäsi yrityksen verkkonäkyvyyttä

Oikeiden kävijöiden tavoittamisessa auttaa Cisionin sisältömarkkinointipalvelu auttaa oikean kohdeyleisön tavoittamisessa, jolloin verkkosisällön näkyvyys paranee ja tuotteiden tai palveluiden kysyntä kasvaa.

Lue miten värikkäitä design-sukkia valmistava Happy Socks sai lisää huomiota verkossa palvelumme avulla!

Case Scandic Berries – kertajakelulla iltauutisiin ja maailmalle

Cisionin tiedotteiden kertajakelu on tehokas työväline näkyvyyden lisäämiseen haluamallasi alueella, jolloin saat jutullesi mahdollisimman paljon huomiota.

Tutustu miten lappeenrantalainen yritys sai kattavasti medianäkyvyyttä niin kotimailla kuin ulkomailla!

Ajankohtaista sisältöä

Sosiaalisessa mediassa viestiminen on lähes kaikille yrityksille jo arkipäivää. Monella yrityksellä on tarkasti määritelty some-strategia sisältökalentereineen, toiset päivittelevät some-kanaviaan epäsäännöllisen […]

14/05/2019

Tiedottajan ja viestijän tavoitteena on usein saada yritykselle tärkeä ja positiivinen uutinen leviämään mahdollisimman laajalle mediassa. Siksi asiasta halutaan tiedottaa. […]

07/05/2019