Uutta

Lehdistötiedote on perinteisin tapa lähettää yrityksen uutisia toimittajille ja tavoitella sitä kautta medianäkyvyyttä. Perinteinen tiedote toimii edelleen melko hyvin ja toimittajat […]

Iida-Emilia Lehtonen - 18/02/2020

Hakukoneoptimointi eli SEO on perinteisesti mielletty digitaalisen markkinoinnin työkaluksi. Käytännössä hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan yrityksen verkkosivujen sijoitusta esimerkiksi Googlen hakutuloksissa. Yrityksen kannalta on tärkeää, […]

Iida-Emilia Lehtonen - 04/02/2020

Sijoittajaviestinnän tehtävänä on kommunikoida yrityksen tarinaa ja taloudellista tilannetta sijoittajille ja muille sidosryhmille. Tavoitteena on, että yrityksen arvostus markkinoilla olisi mahdollisimman […]

Iida-Emilia Lehtonen - 28/01/2020

Lukeeko pörssitiedotteesi ihminen vai robotti? Tulevaisuudessa tiedotteen saattaakin lukea yhä useammin robotti tai jokin muu tekoälyä hyödyntävä algoritmi. Mistä oikein on […]

Iida-Emilia Lehtonen - 28/01/2020

Nasdaq Helsingin viestintäjohtaja Maarit Bystedtin mukaan suomalaisten pörssiyhtiöiden vastuullisuusraportointi on maailman huippuluokkaa. Lisäksi hän tarjoilee katsauksen tulevaan pörssivuoteen. Vastuullinen sijoittaminen […]

Marketing Ops - 28/01/2020

Vaikka viestintä onkin viime vuosina ollut kovassa muutoksessa ja teknologia on kehittynyt kovaa vauhtia, pitää lehdistötiedote edelleen pintansa. Ja vaikka viestijältä […]

Iida-Emilia Lehtonen - 23/01/2020

Kun tuotat sisältöä, oli se sitten blogiteksti, sosiaalisen median päivitys tai lehdistötiedote, itse sisältö on aina tärkein. Haluat viestiä laadukkaasti […]

Iida-Emilia Lehtonen - 21/01/2020

Ainoa varma asia on muutos. Näin se on myös viestinnässä. Uuden vuosikymmenen kynnyksellä viestinnän kehitys ei ainakaan näytä pysähtyvän. Päinvastoin, […]

Iida-Emilia Lehtonen - 13/01/2020

Kannattaako ansaittua mediaa ja viestintää hyödyntää osana markkinointikampanjoita? Lue tästä Cisionin vinkit ansaitun median hyödyntämiseen.

Iida-Emilia Lehtonen - 07/01/2020

Vielä nykyäänkin moni viestinnän ammattilainen tuskailee, miten voisi osoittaa työnsä arvon organisaation johdolle. PR ja viestintä ovat aiemmin olleet huonosti […]

Iida-Emilia Lehtonen - 02/01/2020

Vuosi 2019 on pian lopussa ja on aika rauhoittua joulun viettoon ja juhlistaa mennyttä vuotta. Nyt haluammekin kiittää teitä hyvin […]

Iida-Emilia Lehtonen - 20/12/2019

Yritykset julkistavat kilpaa vastuullisuustavoitteitaan ja vastuullisuuskysymykset nousevat esiin yhä useammin myös sijoittajaviestinnässä. Yrityksen ilmastotavoitteet tai yhteiskuntavastuu ovat asioita, joista halutaan […]

Iida-Emilia Lehtonen - 03/12/2019

Verkkosivut ovat tärkeä osa pörssiyhtiön viestintää ja ne ovatkin yleensä ensisijainen tietolähde yrityksen sidosryhmille. Cisionin IR-seminaarissa marraskuun lopussa keskityimme puhumaan pörssiyhtiön verkkosivuista […]

Iida-Emilia Lehtonen - 03/12/2019

Viestintätoimisto Bravuran toimitusjohtaja Anu Kuulan mukaan sijoittajaviestintä ei digiajassa ole yksinäinen saareke, vaan sen ääni kantaa median kautta tehokkaasti kaikille […]

Marketing Ops - 03/12/2019

Viestintä ja PR ovat perinteisesti olleet huonosti mitattavissa. Vielä muutama vuosikymmen sitten viestinnän arvoa olikin käytännössä mahdotonta mitata. Toimittajille lähetettiin […]

Iida-Emilia Lehtonen - 19/11/2019