Uutta

Kun lähetät lehdistötiedotetta, kenelle ensisijaisesti kohdennat tiedotteesi? Perinteisesti tiedotteet on kohdennettu suurimmille sanomalehdille, tietyn alan erikoisjulkaisuille tai paikallislehdille. Toki tiedotteet […]

Iida-Emilia Lehtonen - 02/07/2019

Viestintää ei pääse pakoon yhdessäkään yrityksessä. Etenkin pörssiyhtiöissä viestintä ja avoin tiedottaminen asioista on laissa tarkasti säädetty. Muutkin kuin pörssiyhtiöt […]

Iida-Emilia Lehtonen - 25/06/2019

Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi ovat nyt kaikkien huulilla. Vaikuttajamarkkinointia tehdäänkin tällä hetkellä todella paljon ja esimerkiksi instagram on täyttynyt vaikuttajien […]

Iida-Emilia Lehtonen - 19/06/2019

Cisionin ja Milttonin Mediavaikuttajat-podcastissa keskustellaan median vaikuttavuudesta aina perinteisestä mediasta influencer-markkinointiin saakka. Kolmiosaisessa podcast-sarjassa Cisionin maajohtaja Sanna Kurkela ja Milttonin […]

Iida-Emilia Lehtonen - 11/06/2019

Tekoäly on yksi tämän hetken kuumimmista puheenaiheista ja tulevien vuosien aikana tekoälyn odotetaankin muuttavan työskentelytapojamme aina fyysisestä työstä digitaalisiin kampanjoihin […]

Iida-Emilia Lehtonen - 05/06/2019

Sosiaalista mediaa käyttää maailmanlaajuisesti yli 3,4 miljardia ihmistä. Siksi ei ole mikään ihme, että se on muuttanut suuresti myös viestintää […]

Iida-Emilia Lehtonen - 31/05/2019

Toimittajien ja viestinnän ammattilaisten välinen yhteistyö on parhaimmillaan molempia osapuolia hyödyttävää. Viestinnän ammattilaiset tarjoavat toimittajille juttuaiheita ja sisältöideoita sekä asiantuntijalausuntoja […]

Iida-Emilia Lehtonen - 21/05/2019

Sosiaalisessa mediassa viestiminen on lähes kaikille yrityksille jo arkipäivää. Monella yrityksellä on tarkasti määritelty some-strategia sisältökalentereineen, toiset päivittelevät some-kanaviaan epäsäännöllisen […]

Iida-Emilia Lehtonen - 14/05/2019

Tiedottajan ja viestijän tavoitteena on usein saada yritykselle tärkeä ja positiivinen uutinen leviämään mahdollisimman laajalle mediassa. Siksi asiasta halutaan tiedottaa. […]

Iida-Emilia Lehtonen - 07/05/2019

Laajat viestintästrategiat, tiedottamisen vuosikello ja sisältömarkkinointitiimi. Kun puhutaan yritysviestinnästä, oletetaan usein yrityksen käytössä olevan vähintään kokonaisen viestintätiimin verran henkilöstöä vastaamassa […]

Iida-Emilia Lehtonen - 02/05/2019

Sähköposti on osa lähes jokaisen toimittajan, vaikuttajan ja viestijän työpäivää. Se onkin yksi tärkeimmistä viestintäkanavista ja esimerkiksi toimittajiin kannattaa useimmiten […]

Iida-Emilia Lehtonen - 23/04/2019

Mediaseuranta on tärkeä osa yrityksen maineenhallintaa ja strategista viestintää. Se tarjoaa tärkeää tietoa paitsi viestintätiimille myös markkinoinnille ja yrityksen johdolle. […]

Iida-Emilia Lehtonen - 16/04/2019

Sosiaalisen median aikakaudella erilaiset somekohut ja -kriisit ovat tulleet monelle markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiselle tutuiksi. Silti varautuminen kriisitilanteisiin on useimmissa […]

Iida-Emilia Lehtonen - 09/04/2019

Viestinnän ammattilaisena haluat maksimoida yrityksesi viestien keräämän medianäkyvyyden. Hyvien mediasuhteiden rakentaminen ja ylläpito on tärkeä osa ansaitun näkyvyyden hallintaa, mutta […]

Iida-Emilia Lehtonen - 02/04/2019

Hyvät ja luottamukselliset suhteet mediaan ovat vaalimisen arvoisia. Jos olet oman alasi asiantuntija tai jos yrityksesi on markkinajohtaja toimialallaan, sinulla […]

Iida-Emilia Lehtonen - 26/03/2019