Uutta

Markkinoinnin yleisen kehityksen mukaisesti myös viestinnässä yhä useammalla yrityksellä on tarve omaksua entistä enemmän digitaalisuuteen ja dataan pohjautuvaa lähestymistapaa omaan […]

Hannu Pitkänen - 27/09/2018

Viestinnän ohjelmistoyritys Cision lanseeraa yhdessä Taloussanomien kanssa uuden palvelun lehdistötiedotteille. Jatkossa Cisionin asiakkaat voivat saada lehdistötiedotteensa näkyviin Taloussanomien etusivulla. Cision […]

Hannu Pitkänen - 03/09/2018

Cision on maailman johtava viestinnän ohjelmistotalo. Autamme viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia sekä luomaan että mittaamaan medianäkyvyyttä. Palveluvalikoimamme koostuu mm. pörssi- […]

Hannu Pitkänen - 29/05/2018

4.4 Leena Lie Huhtamäen markkinointi- ja viestintäjohtajaksi Lie siirtyy Huhtamäen markkinointi- ja viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Cargotecin viestintäjohtajan paikalta. Suomessa […]

Hannu Pitkänen - 30/04/2018

Tiedottamisen välittömänä tavoitteena on useimmiten kasvattaa yrityksen näkyvyyttä ja ohjata kävijäliikennettä sen kotisivuille. Jos tiedotteesi eivät kuitenkaan herätä toimittajien tai […]

Author Name - 13/04/2018

Tehtävä, johon etsimme osaajaa Cision on maailman johtava viestinnän ohjelmistotalo. Autamme viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia sekä luomaan että mittaamaan medianäkyvyyttä. […]

Hannu Pitkänen - 12/04/2018

1.3. Jenni Santalo VTT:n markkinointi- ja viestintäjohtajaksi Santalo siirtyi VTT:lle Tieto-konsernissa, jossa hän on toiminut vuodesta 2011 lähtien useassa eri […]

Hannu Pitkänen - 29/03/2018

Toimittaja- ja medialistat ovat yksi tärkeimmistä viestinnän työkaluista näkyvyyden hankkimiseksi. Viestinnässä työskentely on usein hektistä ja hyvien listojen rakentaminen on aikaa […]

Hannu Pitkänen - 08/03/2018

1.2. Kristiina Railo GroupM Finlandille Kristiina Railo on nimitetty mediatoimistokonserni GroupM:n Helsingin toimiston Digital Growth Directoriksi. Railo aloitti kesällä 2016 […]

Hannu Pitkänen - 01/03/2018

Pienillä ja keskisuurilla yrityksillä on markkinoinnissaan ja viestinnässään hankala paikka. Näiden yritysten pitäisi pystyä houkuttelemaan asiakkaita ja kasvattamaan brändiään, mutta […]

Hannu Pitkänen - 20/02/2018

Sisällön luominen “tylsien” B2B-alojen yrityksille voi tuntua haasteelliselta. Kiinnostavan sisällön suunnittelu laatoitus-, laaduntarkkailu- tai kuulalaakeriyritykselle on hankalampaa kuin suurta yleisöä kiehtoville […]

Hannu Pitkänen - 06/02/2018

2.1. Helsingin Sanomat perustaa turvallisuuspolitiikan toimittajaryhmän Helsingin Sanomatt perustaa toimitukseensa uuden turvallisuuspolitiikan ja kyberaiheiden ryhmän. Ryhmän jäseninä on ulko- ja […]

Hannu Pitkänen - 01/02/2018

4.12. Perttu Hillman Insight360:n toimitusjohtajaksi Perttu Hillman on nimitetty Kotimaa-yhtiöihin kuuluvan Insight360 Oy:n toimitusjohtajaksi. Aikaisemmin Hillman toimi Zeeland Media Groupin […]

Hannu Pitkänen - 29/12/2017

Cisionin suosituin leivontablogi joulukuussa 2017 on Kinuskikissa. Toiseksi tuli Liemessä ja kolmanneksi Viimeistä murua myöten. Cisionin Top 10 -leivontablogit joulukuussa […]

Ville Rantala - 14/12/2017

Viestinnän vaikutuksen perusteleminen mittareilla ja liiketoiminta-arvolla on ollut aina haasteellista. Cisionin CEO:n Kevin Akeroydin sanoin: “Viestintä käyttää edelleenkin irrelevantteja mittareita, kun taas […]

Hannu Pitkänen - 13/12/2017