Yrityksillä on yhä useammin tarvetta osoittaa viestinnän merkitys ja vaikutukset organisaatiolle. Analyysipalveluiden avulla pystytään tekemään tietoon pohjautuvia päätöksiä, sekä operatiivisella […]
OTC-kaupankäynti (Over-the-Counter) viittaa osakkeiden myyntiprosessiin, jota esimerkiksi pohjoismaiset pörssiyhtiöt voivat hyödyntää, vaikkei niitä olisikaan listattu mihinkään viralliseen pörssiin, kuten esimerkiksi […]
Uusi yhtenäinen sähköinen raportointimuoto eli ESEF vaikuttaa sijoittajaviestintää hoitavien asiantuntijoiden työhön mahdollisesti jo vuoden 2020 tilinpäätöksestä alkaen. Koronapandemian vuoksi voimaantuloa […]
Käyttämällä maakohtaisia mediatietokantoja tavoitat haluamasi vastaanottajat kohdemaassasi. Cisionilla paikallisten tutkimustiimien luomat tietokannat yhdistetään yhdeksi maailmanlaajuiseksi mediatietokannaksi. Näin saat globaalin kattavuuden paikallisella tarkkuudella. Kuinka mediatietokantamme pidetään ajan tasalla, […]
Lehdistö- ja pörssitiedotteet pitävät yhä pintansa, mutta maailmalla yhä useammat yritykset hakevat näkyvyyttä Wire-jakeluilla, jotka ovat suora väylä maailman johtavien […]
Koronakriisin ja epävarmuuden aikoina moni yritys on keskittynyt viestinnässään lähinnä kriisin hallintaan ja muutoksista tiedottamiseen. Epävarmuuden pitkittyessä ja yhtiöiden siirtyessä […]
Viestintätyön vaikuttavuuden mittaaminen ja systemaattinen arviointi on ollut yksi viestinnän suurimmista haasteista jo pitkään. Kattava mediaseuranta antaa vankan perustan tälle […]
Erilaiset lait ja rajoitukset ovat muuttaneet sijoittajasuhdeviestijöiden arjen ja näyttää siltä, että osa uusista käytännöistä on tullut jäädäkseen. Kysyimme vastavalitulta […]
Olemme palanneet uudennäköiseen arkeen ja kesäloma tuntuu jo kaukaiselta muistolta. Muuttunut arki vaikuttaa myös viestinnän ammattilaisten elämään. Kysyimme Fil.tri Elina […]
Yhteiskunta on hiljalleen avautumassa koronapandemian jäljiltä, ja kriisin akuutti vaihe alkaa olla ohi. Pandemia riehuu kuitenkin edelleen maailmalla, eikä tilanne […]
Koronakriisin akuutti vaihe on ohi, mutta monessa yrityksessä kriisi jatkuu muodossa tai toisessa vielä pitkään. Sopeuttamistoimet, uusiksi menneet ennusteet ja […]
Monelle viestinnän ammattilaiselle lehdistötiedotteen kirjoittaminen ja jakelu räätälöidyille toimittajalistoille sujuu jo rutiinilla. Toisaalta henkilökohtaisempi lähestyminen, eli pitchaaminen saattaa tuntua edelleen […]
Julkaisimme hiljattain vuosittaisen State of the Media -tutkimuksemme. Median tilanteesta ei vuonna 2020 voida puhua mainitsematta koronapandemiaa, joten lähetimme toimittajille […]
Cisionin vuosittaisessa State of the Media -tutkimuksessa nousi jälleen tänä vuonna esiin muutamia asioita, joita toimittajat viestijöiltä toivoisivat. Etenkin juttuaiheita […]
Poikkeuksellinen ja epävarma tilanne jatkuu Suomessa edelleen. Itse sairauden ja sen hillitsemisen lisäksi keskustelu käy kuumana myös tilanteen talousvaikutuksista. Keräsimme […]