Cision laajentaa palveluvalikoimaansa ESG-viestintään (Environmental, Social, Governance) tarkoitetulla palveluilla. Uusi palvelukokonaisuus perustuu Cisionin kunnianhimoiseen tavoitteeseen antaa yrityksille mahdollisuus sitouttaa kohdeyleisönsä ympäristöä, yhteiskuntavastuuta ja hyvää hallintotapaa koskeviin asioihin.

ESG-informaation kysyntä kasvaa edelleen. Cisionin vuoden 2021 State of the Press Release -raportin mukaan brändit kertovat lehdistötiedotteilla enemmän ESG-strategioistaan ja -aloitteistaan kuin koskaan aiemmin. Lisäksi Brandwatch raportoi, että ESG:hen liittyvät maininnat verkossa ovat kasvussa, ja työntekijät ovat yleisesti sitä mieltä, että heidän työnantajansa pitäisi ottaa käyttöön ESG-käytäntö. Asiakkaat tarkastelevat yhä useammin yrityksen ESG-toimia harkitessaan liiketoimintaa heidän kanssaan. Brändien on tärkeää pystyä jakamaan tehokkaasti ESG-toimenpiteitään merkityksellisille kohdeyleisöille. Cision PR Newswiren uuden tarjoaman avulla yritykset voivat lähettää ESG-uutisia toimittajille, tiedotusvälineille ja rahoituslaitoksille, jotka ovat niistä kiinnostuneita.

Cisionin ESG-ratkaisut sisältävät myös räätälöidyn verkkosivuston, joka toimii yrityksen ESG-uutisten ja -aloitteiden keskuksena. Cisionin ammattitaitoinen suunnittelutiimi luo ja ylläpitää brändättya ja yksilöllistä verkkosivustoa, jonka avulla organisaatiot voivat esitellä ESG-työtään tiedotusvälineissä, vuotuisissa kestävyysraporteissa ja muissa ESG:hen liittyvissä materiaaleissa. Tämän ratkaisun avulla sijoittajat ja muut sidosryhmät saavat helposti käyttöönsä tiedot, joita he tarvitsevat tehdäkseen tietoon perustuvia osto- ja investointipäätöksiä.

“Sekä kuluttajien että työntekijöiden kasvava tietoisuus ja sitoutuminen ESG-kysymyksiin on ollut keskeinen tekijä näiden uusien tuotteiden kehittämisessä”, sanoo Nicole Guillot, Chief Operating Officer, Cision. “ESG-strategiaa rakentavien yritysten haasteena on toisinaan se, että niillä ei aina ole käytössään oikeita työkaluja, joiden avulla ne voivat tehdä työnsä menestyksekkäästi. Uskomme, että tämä uusi tarjoama ovat monille organisaatioille avain menestykseen, kun ne luovat vaikuttavan bränditarinan, joka edistää kasvua ja uskottavuutta.”

“On ratkaisevan tärkeää, että organisaation ESG-uutiset ovat helposti sijoittajien saatavilla”, sanoo Liam Power, SVP, Global Distribution, Cision. “Rakentamalla asiakkaillemme räätälöidyn ESG-verkkosivuston annamme heille keskitetyn paikan, jossa he voivat jakaa kaikki ESG-uutiset.” PR Newswiren asiakkaat voivat aloittaa ESG-jakelun lisäämisen lehdistötiedotteilleen tästä päivästä alkaen.

oskar.larsson@cision.com'

About

This author has yet to write their bio.
Meanwhile lets just say that we are proud contributed a whopping 8 entries.