Cisionin ja Milttonin Mediavaikuttajat-podcastissa keskustellaan median vaikuttavuudesta aina perinteisestä mediasta influencer-markkinointiin saakka.

Kolmiosaisessa podcast-sarjassa Cisionin maajohtaja Sanna Kurkela ja Milttonin ansaitun median johtaja Ville Blåfield saivat vieraakseen mediavaikuttajia eri puolilta viestinnän kenttää.

”Miltton ja Cision jakavat yhteisen näkemyksen siitä, että viestinnän tulee olla entistä strategisempaa, jotta sen arvostus yrityksissä nousee. Juuri tästä näkemyksestä syntyi ajatus yhteisestä podcastista”, kertoo Cisionin maajohtaja Sanna Kurkela.

”Halusimme mukaan vieraita, jotka edustavat viestinnän kenttää ja median vaikuttavuutta mahdollisimman monipuolisesti. ”, jatkaa ansaitun median johtaja Ville Blåfield Milttonilta.

Viestintä, influencerit ja journalistit vaikuttajina

Mediavaikuttajien ensimmäisessä jaksossa vieraaksi saapuu Supercellin viestintäjohtaja Linda Åström. Keskustelun ytimessä on Supercellin aloitteesta perustetun Hive-koodikoulun lanseeraus, jossa hyödynnettiin menestyksekkäästi ansaittua mediaa halutun kohderyhmän tavoittamiseen.

Toisessa jaksossa keskitytään vaikuttajamarkkinointiin, sen tuleviin trendeihin ja vaikuttajatoimistojen osuuteen vaikuttajakentällä. Mukana keskustelemassa on vaikuttajatoimisto Troot Networksin toimitusjohtaja Joona Haatainen.

Mediavaikuttajat-podcastin kolmannessa jaksossa vieraana on Glorian ja Glorian Koti -lehden päätoimittaja Saila-Mari Kohtala, joka puhuu journalismin ja viestinnän välisestä yhteistyöstä ja toimittajista vaikuttajina.

 

Jaksot ovat kuunneltavissa myös Soundcloudissa, Spotifyssa, iTunesissa ja Applen podcast-sovelluksessa.

Iida-Emilia.lehtonen@cision.com'

About Iida-Emilia Lehtonen

Iida vastaa Cision Finlandin markkinoinnista ja viestinnästä. Hän on kiinnostunut etenkin strategisesta sisällöntuotannosta ja siitä, miten analytiikkaa voi hyödyntää viestinnän mittaamisessa ja kehittämisessä.