Haku on päättynyt.

Cision on maailman johtava viestinnän ohjelmistotalo. Autamme viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia sekä luomaan että mittaamaan medianäkyvyyttä. Palveluvalikoimamme koostuu mm. pörssi- ja lehdistötiedottamiseen, mediaseurantaan ja uutishuoneisiin liittyvistä ratkaisuista. Työllistämme yli 4000 asiantuntijaa 20 maassa ja palvelemme noin 100 000 yritysasiakasta maailmanlaajuisesti. Cision on listattu New Yorkin pörssiin vuonna 2017. Helsingin toimistollamme työskentelee 16 henkilöä ja asiantuntemukseen luottavat muun muassa Paulig, Tallink Silja, Nokian Renkaat ja Tieto. Suomen liikevaihtomme on kolminkertaistunut neljässä vuodessa ja markkinaosuutemme jatkaa kasvuaan myös tulevina vuosina.
 

Tarvitsemme nyt lisäkäsiä asiakkuushallintatiimiimme ja haemme uutta työkaveria tittelillä Customer Support Agent Kampin toimistolle Helsinkiin. Tulet työskentelemään osana kuuden hengen asiakkuushallintatiimiä. Päätehtäväsi on tukea asiakkaitamme kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä. Olet asiakaspalveluhenkinen ja nautit ongelmanratkaisusta. Työskentelet myös uusien asiakasprojektien parissa asiakasvastaavan tukena, huolehtien käyttöönottoprojekteihin liittyvistä käytännön asioista. Toimenkuvasi rakentuu omien vahvuuksiesi ympärille, johon kuuluu ensimmäisen vuoden ajan ratkaisukeskeinen asiakaspalvelu, mediatietokannan ylläpito, tuotekoulutukset ja myöhemmin taitojen karttuessa myös käyttöönottoprojekteihin osallistuminen.  

Odotamme sinulta  

  • oma-aloitteisuutta ja aktiivista otetta  
  • taitoa kohdata erilaisia asiakkaita puhelimen ja sähköpostin välityksellä  
  • aitoa halua työskennellä asiakasrajapinnassa ja auttaa asiakkaita  
  • lujaa tahtoa kehittyä asiakaspalvelun ja asiakkuushallinnan ammattilaiseksi  
  • kyvykkyyttä ymmärtää ja omaksua teknologiaa sekä erilaisia taustajärjestelmiä 
  • erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa 

Arvostamme lisäksi 

  • aikaisempaa kokemusta asiakasrajapinnassa ja asiakaspalvelutehtävissä toimisesta  
  • ymmärrystä viestinnän ammattilaisten toimenkuvasta ja Suomen mediakentästä  

Tarjoamme sinulle 

  • vakituisen työsuhteen 
  • osaamista yritysviestinnän ja mediaseurannan teknologioihin 
  • energisen ja nuorekkaan työympäristön Kampin Autotalossa 
  • mahdollisuuden työskennellä Suomen johtavien yritysten kanssa  

Näin haet avointa paikkaa 

  • Hae paikkaa LinkedIn-palvelussa 
  • Muista liittää mukaan myös vapaamuotoinen saatekirje jossa kerrot miksi olet etsimämme uusi tiimikaveri   

Huomioimme ainoastaan suomenkieliset saatekirjeelliset hakemukset. Olethan nopea, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Patrik Pihlman, Head of Operations, puh: 0400 513 409, sähköpostiosoite: patrik.pihlman[a]cision.com

Tags:
patrik.pihlman@cision.com'

About Patrik Pihlman

This author has yet to write their bio.
Meanwhile lets just say that we are proud Patrik Pihlman contributed a whopping 1 entries.