Cisionin asiakastuki auttaa kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä!

Cision Finlandin asiakastuki

Asiakastukemme neuvoo ja opastaa kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä, Joulun aikaan asiakastuki on suljettu 24-26.12 ja välipäivinä päivystää 22.12.-30.12. klo 8-16.

Selvitämme mahdolliset tekniset pulmatilanteet ja konsultoimme palvelujemme tehokkaassa hyödyntämisessä! Tavoitat meidät seuraavien yhteystietojen avulla:

Puhelin:
020 786 2590

Sähköposti:
asiakaspalvelu(at)cision.com
support.fi(at)cision.com

Lähetä sähköpostia

Kansainvälinen asiakastuki

Asiakastukemme aukioloaikojen ulkopuolella ilmenevässä mahdollisessa teknisessä ongelmatilanteessa pyydämme ottamaan yhteyttä Cisionin kansainväliseen asiakastukeen, joka palvelee ympäri vuorokauden ruotsin ja englannin kielillä. Saat yhteyden kansainväliseen asiakastukeemme seuraavassa numerossa:

Puhelin: +46 8 50741131


Koulutukset

Tervetuloa Cision-luokkiin opiskelemaan CisionPoint Globalin ja CisionPoint Nordicin käyttöä! Järjestämme kaikille CisionPoint-käyttäjille avoimia luokkakoulutuksia tiloissamme perjantaiaamupäivisin. Tutustu koulutusten aikatauluun ja ilmoittaudu mukaan – kysy lisää myös räätälöidyistä koulutuksistamme!

Lue lisää

Ajankohtaista sisältöä

Täytä tietosi oheiseen lomakkeeseen ja lataa käyttöösi Social Journalism Studyn Suomen raportti vuodelta 2014.

12/11/2014

Tiedotteet ovat olleet viestintäammattilaisten päätyökalu useiden vuosien ajan. Niiden arvo on kuitenkin monelle viestijälle vielä kysymysmerkki. Oikeanlaisella suunnitelmalla voit mitata […]

23/02/2017

Viestintä ja sisällöt ovat todistaneet kiistattomat hyötynsä yrityksille. Tämän takia ne jatkavat kasvuaan myös vuonna 2017. Tiedon luominen ja jakelu […]

Hannu Pitkänen - 14/02/2017