Jättimäinen CES 2023 -teknologiatapahtuma oli jälleen tammikuun alussa täydessä vauhdissa Las Vegasissa sen jälkeen, kun se oli pandemiavuosina järjestetty digitaalisesti ja vähemmällä osallistujamäärällä. Tapahtuman fyysinen järjestäminen merkitsi paitsi kävijöiden ja näytteilleasettajien määrän kasvua myös lähes kolminkertaista medianäkyvyyttä. Tämä käy ilmi Cision Insightsin uudesta media-analyysistä.

 

Cision Insights on analysoinut 3.-8. tammikuuta Las Vegasissa järjestetyn CES 2023 -messujen näkyvyyttä ja vaikuttavuutta perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa. Ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2020 koko maailmanlaajuinen teknologiateollisuus kokoontui yhteen paikkaan kuudeksi päiväksi täynnä uusien innovaatioiden ja tuotteiden esittelyjä.

 

Analyysin perusteella voidaan tehdä useita johtopäätöksiä esimerkiksi fyysisen tapahtuman vaikutuksesta verrattuna digitaaliseen tapahtumaan:  

 

  • CES 2023 medianäkyvyys oli 2,5 kertaa suurempi kuin silloin, kun näyttely toteutettiin täysin digitaalisesti vuonna 2021.
 
  • Sosiaalisen median sitoutuminen kasvoi 51 % verrattuna viime vuoteen, jolloin näyttely järjestettiin pienemmässä muodossa.  
 
  • Kansainvälisen näkyvyyden osuus kasvoi merkittävästi sekä perinteisessä että sosiaalisessa mediassa.  

 

Lataa koko media-analyysi ja tutustu johtopäätöksiin siitä, miten voit lisätä medianäkyvyyttäsi tapahtuman näytteilleasettajana.

Virheellinen tieto? Tyhjennä lomake.

Täyttämällä lomakkeen hyväksyt, että Cision voi käyttää tietojasi markkinointiviestintään (uutiskirjeet, webinaarikutsut, tapahtumakutsut, tuotetiedot ja koulutusmateriaalit). Lisätietoja saat lukemalla tietosuojaselosteemme.