Lue millä tavoin Cisionin palveluratkaisut vastaavat  koon, toimialan ja toimintaympäristön osalta erilaisten yritysten viestintätarpeisiin.

Case Happy Socks – näin sisältömarkkinointi lisäsi yrityksen verkkonäkyvyyttä

Oikeiden kävijöiden tavoittamisessa auttaa Cisionin sisältömarkkinointipalvelu auttaa oikean kohdeyleisön tavoittamisessa, jolloin verkkosisällön näkyvyys paranee ja tuotteiden tai palveluiden kysyntä kasvaa.

Lue miten värikkäitä design-sukkia valmistava Happy Socks sai lisää huomiota verkossa palvelumme avulla!

Case Scandic Berries – kertajakelulla iltauutisiin ja maailmalle

Cisionin tiedotteiden kertajakelu on tehokas työväline näkyvyyden lisäämiseen haluamallasi alueella, jolloin saat jutullesi mahdollisimman paljon huomiota.

Tutustu miten lappeenrantalainen yritys sai kattavasti medianäkyvyyttä niin kotimailla kuin ulkomailla!

Ajankohtaista sisältöä

Täytä tietosi oheiseen lomakkeeseen ja lataa käyttöösi Social Journalism Studyn Suomen raportti vuodelta 2014.

12/11/2014

Vaikuttajien viesteihin luotetaan 92 % enemmän kuin brändien. Näin pieni luottamus yrityksiin tarkoittaa sitä, että omistettujen kanavien vetovoima heikentyy vääjäämättä […]

24/03/2017

Cisionin kuukausittaisen Top 10 -blogilistauksen aiheena on maaliskuussa treenaus ja liikunta. Suomen suosituimmaksi treeniblogiksi nousi Mini Fitness. Voittajablogi Mini Fitness […]

Hannu Pitkänen - 16/03/2017