Lue millä tavoin Cisionin palveluratkaisut vastaavat  koon, toimialan ja toimintaympäristön osalta erilaisten yritysten viestintätarpeisiin.

Case Tallink Silja – Näkyvyyttä räätälöidyillä medialistoilla

Tallink Silja Oy:n ulkoisen viestinnän tarpeet jakautuvat hyvin tiettyihin maakohtaisiin aiheisiin, kahta maata koskeviin liikennöintiuutisiin ja koko konsernia koskeviin aiheisiin. Lisäksi yhtiö edustaa myös kahta tunnettua brändiä: Tallinkia ja Silja Linea.

Lue miten yhtiö ratkaisee viestinnän haasteet käyttämällä räätälöityjä medialistoja!

Case Happy Socks – näin sisältömarkkinointi lisäsi yrityksen verkkonäkyvyyttä

Oikeiden kävijöiden tavoittamisessa auttaa Cisionin sisältömarkkinointipalvelu auttaa oikean kohdeyleisön tavoittamisessa, jolloin verkkosisällön näkyvyys paranee ja tuotteiden tai palveluiden kysyntä kasvaa.

Lue miten värikkäitä design-sukkia valmistava Happy Socks sai lisää huomiota verkossa palvelumme avulla!

Case Houston Analytics – Mediakumppani kansainvälistymiseen

Yrityksen kansainvälistymisessä tunnetuksi tekeminen uusissa maissa on elintärkeää onnistumisen kannalta. Kohdemaiden oikeisiin medioihin, toimittajiin ja vaikuttajiin kontaktointi on tässä kriittisessä roolissa.

Lue miten analytiikkaa tekevä Houston Analytics käyttää Cisionin palveluita kansainvälistymiseen!

Case Scandic Berries – kertajakelulla iltauutisiin ja maailmalle

Cisionin tiedotteiden kertajakelu on tehokas työväline näkyvyyden lisäämiseen haluamallasi alueella, jolloin saat jutullesi mahdollisimman paljon huomiota.

Tutustu miten lappeenrantalainen yritys sai kattavasti medianäkyvyyttä niin kotimailla kuin ulkomailla!

Ajankohtaista sisältöä

Täytä tietosi oheiseen lomakkeeseen ja lataa käyttöösi Social Journalism Studyn Suomen raportti vuodelta 2014.

12/11/2014

Cisionin suosituin muotiblogi marraskuussa 2017 on Uino Cisionin suosituin muotiblogi marraskuussa 2017 on Uino, jota kirjoittaa 25-vuotias helsinkiläinen blogin painottuessa […]

16/11/2017

Toimittajat suosivat sähköpostia yhteydenottokeinona. Yli 90 % toimittajista on sitä mieltä, että sähköposti on paras keino pitchata heille. Tässä blogissa […]

Hannu Pitkänen - 09/11/2017