Uutta

Tiedottamisen välittömänä tavoitteena on useimmiten kasvattaa yrityksen näkyvyyttä ja ohjata kävijäliikennettä sen kotisivuille. Jos tiedotteesi eivät kuitenkaan herätä toimittajien tai […]

Author Name - 13/04/2018

Tehtävä, johon etsimme osaajaa Cision on maailman johtava viestinnän ohjelmistotalo. Autamme viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia sekä luomaan että mittaamaan medianäkyvyyttä. […]

Hannu Pitkänen - 12/04/2018

1.3. Jenni Santalo VTT:n markkinointi- ja viestintäjohtajaksi Santalo siirtyi VTT:lle Tieto-konsernissa, jossa hän on toiminut vuodesta 2011 lähtien useassa eri […]

Hannu Pitkänen - 29/03/2018

Toimittaja- ja medialistat ovat yksi tärkeimmistä viestinnän työkaluista näkyvyyden hankkimiseksi. Viestinnässä työskentely on usein hektistä ja hyvien listojen rakentaminen on aikaa […]

Hannu Pitkänen - 08/03/2018

1.2. Kristiina Railo GroupM Finlandille Kristiina Railo on nimitetty mediatoimistokonserni GroupM:n Helsingin toimiston Digital Growth Directoriksi. Railo aloitti kesällä 2016 […]

Hannu Pitkänen - 01/03/2018

Pienillä ja keskisuurilla yrityksillä on markkinoinnissaan ja viestinnässään hankala paikka. Näiden yritysten pitäisi pystyä houkuttelemaan asiakkaita ja kasvattamaan brändiään, mutta […]

Hannu Pitkänen - 20/02/2018

Sisällön luominen “tylsien” B2B-alojen yrityksille voi tuntua haasteelliselta. Kiinnostavan sisällön suunnittelu laatoitus-, laaduntarkkailu- tai kuulalaakeriyritykselle on hankalampaa kuin suurta yleisöä kiehtoville […]

Hannu Pitkänen - 06/02/2018

2.1. Helsingin Sanomat perustaa turvallisuuspolitiikan toimittajaryhmän Helsingin Sanomatt perustaa toimitukseensa uuden turvallisuuspolitiikan ja kyberaiheiden ryhmän. Ryhmän jäseninä on ulko- ja […]

Hannu Pitkänen - 01/02/2018

4.12. Perttu Hillman Insight360:n toimitusjohtajaksi Perttu Hillman on nimitetty Kotimaa-yhtiöihin kuuluvan Insight360 Oy:n toimitusjohtajaksi. Aikaisemmin Hillman toimi Zeeland Media Groupin […]

Hannu Pitkänen - 29/12/2017

Cisionin suosituin leivontablogi joulukuussa 2017 on Kinuskikissa. Toiseksi tuli Liemessä ja kolmanneksi Viimeistä murua myöten. Cisionin Top 10 -leivontablogit joulukuussa […]

Ville Rantala - 14/12/2017

Viestinnän vaikutuksen perusteleminen mittareilla ja liiketoiminta-arvolla on ollut aina haasteellista. Cisionin CEO:n Kevin Akeroydin sanoin: “Viestintä käyttää edelleenkin irrelevantteja mittareita, kun taas […]

Hannu Pitkänen - 13/12/2017

Cision on asiantuntija- ja ohjelmistotalo, joka auttaa viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia sekä luomaan että mittaamaan medianäkyvyyttä. Palveluvalikoimamme koostuu mm. pörssi- […]

Hannu Pitkänen - 04/12/2017

1.11. Heidi Hussosta ToinenPHD:n operatiivinen johtaja N2:n digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä vastannut Heidi Husso siirtyy mediatoimisto ToinenPHD:n operatiiviseksi johtajaksi. 2.11. Aller […]

Hannu Pitkänen - 30/11/2017

Cisionin suosituin muotiblogi marraskuussa 2017 on Uino Cisionin suosituin muotiblogi marraskuussa 2017 on Uino, jota kirjoittaa 25-vuotias helsinkiläinen blogin painottuessa […]

Ville Rantala - 16/11/2017

Toimittajat suosivat sähköpostia yhteydenottokeinona. Yli 90 % toimittajista on sitä mieltä, että sähköposti on paras keino pitchata heille. Tässä blogissa […]

Hannu Pitkänen - 09/11/2017