Uutta

Cisionin suosituin muotiblogi marraskuussa 2017 on Uino Cisionin suosituin muotiblogi marraskuussa 2017 on Uino, jota kirjoittaa 25-vuotias helsinkiläinen blogin painottuessa […]

Ville Rantala - 16/11/2017

Toimittajat suosivat sähköpostia yhteydenottokeinona. Yli 90 % toimittajista on sitä mieltä, että sähköposti on paras keino pitchata heille. Tässä blogissa […]

Hannu Pitkänen - 09/11/2017

Cisionin kuukausittaisen Top 10 -blogilistauksen aiheena on lokakuussa kirjallisuus. Suomen suosituin kirjablogi 2017 on Bokbabbel. Listauksen voittanut Bokbabbel on lukutoukka, […]

Ville Rantala - 26/10/2017

Pörssiyhtiöille ja niiden sijoittajasuhdetiimeille sosiaalinen media voi olla helppo keino vuorovaikuttaa osakkeenomistajien kanssa. Sosiaalinen media mahdollistaa helpon ja tehokkaan tavan […]

Hannu Pitkänen - 18/10/2017

2017 State of Inbound –raportin mukaan 63 % viestijöistä ja markkinoijista kokee verkkoliikenteen ja liidien luomisen isoimmaksi haasteekseen työssään. Tämän […]

Hannu Pitkänen - 11/10/2017

Kävijämäärältään Suomen suosituin kosmetiikkablogi 2017 on Nude. Sama blogi on myös suosituin kosmetiikkablogi sosiaalisessa mediassa. Kävijämääriltään suosituin kosmetiikkablogi 2017 Nude […]

Ville Rantala - 20/09/2017

Tiedotteiden laatiminen ja välittäminen eteenpäin mahdollistaa yritykselle ajankohtaisena pysymisen niin medialle kuin asiakkaille. Lehdistötiedote voi kuitenkin tehdä myös paljon muuta kuin […]

Hannu Pitkänen - 12/09/2017

Kävijämäärältään Suomen suosituin kulttuuriblogi 2017 on Fangirl Quest. Sama blogi nousi myös sosiaalisessa mediassa suosituimmaksi kulttuuriblogiksi. Kävijämääriltään suosituin ja eniten […]

Ville Rantala - 24/08/2017

Mediaseurantastrategia on välttämättömyys toimivalle viestinnälle. Yleisön ja kilpailijoiden avaintietojen lisäksi se auttaa ohjaamaan tulevaa viestintää tehokkaammaksi. Ensimmäinen askel mediaseurannassa on […]

Hannu Pitkänen - 08/08/2017

Viestintäammattilaiset voivat saada näkyvyyttä johtoryhmässä ainoastaan mittaamalla, mittaamalla ja mittaamalla. Oikeiden tavoitteiden ja numeroiden mittaaminen on viestijöille mahdollisuus. Ilman maksetun, […]

Hannu Pitkänen - 27/06/2017

Cisionin kuukausittaisen blogilistauksen aiheena on toukokuussa lemmikit. Suomen suosituin lemmikkiblogi kesäkuussa 2017 on Naukulan kerho. Listan kärkipaikan vienyt Naukulan kerho […]

Hannu Pitkänen - 22/06/2017

Lehdistötiedotteen hyödystä liikkuu erilaisia vinoutuneita käsityksiä. Ajatellaan, että julkaisemalla tiedotteen parhaat toimittajat näkevät sen ja haluavat heti tehdä siitä syvääluotaavan […]

Hannu Pitkänen - 07/06/2017

Vaikuttajayhteistyön ehdottaminen alkaa paljon ennen pitchiä. Kuinka voit odottaa vaikuttajan työskentelevän kanssasi jos et ole rakentanut perustaa ensiksi? Cisionin tutkimuksissa […]

Hannu Pitkänen - 06/06/2017

Maailman johtava viestinnän ohjelmistotalo Cision jatkaa Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:n toiminnan tukemista tarjoamalla yhdistykselle tiedotejakelun Toivon päivän -kampanjaan. […]

Hannu Pitkänen - 31/05/2017

Toimittajien ja bloggaajien huomion herättäminen tiedotteen avulla ei ole aivan yksinkertaista. Tiedotteen voi muotoilla monella tavalla ja sisältöä sijoittaa liuskan […]

Hannu Pitkänen - 29/05/2017