Viestinnän ohjelmistoyritys Cision lanseeraa yhdessä Taloussanomien kanssa uuden palvelun lehdistötiedotteille. Jatkossa Cisionin asiakkaat voivat saada lehdistötiedotteensa näkyviin Taloussanomien etusivulla.

Cision ja Taloussanomat lanseeraavat palvelun, jonka avulla organisaatiot saavat tiedotteensa näkyviin Taloussanomissa. Näin he tavoittavat taloudesta ja yhteiskunnasta kiinnostuneet lukijat.

– Meille Cisionilla on tärkeää tarjota asiakkaidemme sisällöille mahdollisimman kattava näkyvyys halutun kohderyhmän keskuudessa. Tarjoamalla mahdollisuuden saada näkyviin tiedotteet suoraan Suomen suurimman talousverkkomedian etusivulle annamme asiakkaillemme uuden modernin vaihtoehdon medianäkyvyyden rakentamiseen, sanoo Cision Finlandin maajohtaja Arttu Sipilä.

Yritysten julkaisemat lehdistötiedotteet näkyvät Taloussanomien etusivulla omassa osiossaan, erillään journalistisesta sisällöstä. Uuden palvelun avulla yritykset voivat tavoittaa monipuolisesti erilaisia lukijoita ja laajentaa medianäkyvyyttään Suomessa.

– Taloussanomat on osa Ilta-Sanomia, joka tavoittaa kuukaudessa 3,5 miljoonaa suomalaista netin käyttäjää. Lukijakuntamme on monipuolinen. Taloussanomia lukevat päivittäin niin talouden ammattilaiset ja päättäjät kuin tavalliset taloudesta ja yhteiskunnasta kiinnostuneet kuluttajatkin, kertoo Taloussanomista vastaava toimituspäällikkö Panu Karhunen.

Taloussanomien etusivun lisäksi lukijat löytävät pörssilistattujen yritysten lehdistötiedotteet pörssiosion osakekohtaisilta sivuilta. Kaikkien yritysten lehdistötiedotteet näkyvät myös yritystiedot-sivuilla.

About Hannu Pitkänen

Hannu vastaa Cisionin kansainvälisen markkinoinnin raportoinnista ja analysoinnista sekä Suomen viestinnästä. Digistä intoileva ja teknologiasta kiinnostunut Hannu näkee viestinnän tulevaisuuden monikanavaisena ja statistiikkaan perustuvana.